Migreeni

Mitkä oireet viittaavat seniiliin marasmukseen ja miten sitä hoidetaan

Keho ikääntyy ja aivot ikääntyvät sen kanssa, vaikka vanhuus ei ole lainkaan synonyymi dementialle. Monilla maassamme ihmisillä, jopa vanhuudessa, säilyy elinvoima, selkeä mieli, järki ja hyvä muisti.

Alice in Wonderland -oireyhtymän kliiniset oireet ja hoidon spesifisyys

Alice in Wonderland -oireyhtymä on joukko neurologisia poikkeavuuksia, jotka liittyvät ympäröivän maailman käsityksen vääristymiin tai muodonmuutoksiin.

Paradoksaalinen unelma

Uni on salaperäinen toiminta-alue ihmisen aivoissa. Nopeat ja hitaat univaiheet erotetaan. Paradoksaalinen uni, jota kutsutaan myös nopeaksi tai nopeaksi uneksi, kestää jopa 20 minuuttia ja toistuu 1,5 tunnin välein.

Resonanssi

Lääketieteen tohtori, professori Abr:SIJAINTI N. RESONOINTI TARTUTTU.Järkeily ymmärretään eräänlaiseksi ajatteluhäiriöksi, jossa potilas väittää paljon ilman mitään spesifisyyttä ja määrätietoisuutta sekä steriilillä sanattomuudella.

Teini-ikäinen alkoholismi

Valitettavasti alkoholismien ilmaantuvuus on viime vuosina lisääntynyt nuorten keskuudessa, alkoholistien ikä laskee vuosittain, ja lasten alkoholinkäytön tilastot ovat vieläkin pettymys.

Letargia

Letargia on oire tietyistä sairauksista, yleensä keskushermostosta ja aivoista, tai seurauksena voimakkaasta psyko-emotionaalisesta sokista. Tälle ihmisen tilalle on ominaista se, että hänellä on hidastunut reaktioiden nopeus hänelle osoitettuihin tai itse tekemiinsä toimiin, keskittymiskyvyn heikkeneminen, pidempi, pitkittyneiden puheaikojen kanssa.

Munchausenin oireyhtymä: mikä se on ja miksi sitä kutsutaan delegoiduksi

"Terävät esineet" -sarjan katsoneet ovat todennäköisesti jo tunteneet tämän mielenterveyshäiriön: sankaritarilla oli juuri klassinen ilmentymä Munchausenin oireyhtymästä.

Onko skitsofrenia ja alkoholi yhteensopivia??

Mielisairautta, jolle on ominaista erilaiset häiriöt henkilön käyttäytymisessä, kutsutaan skitsofreniaksi. Melko yleisesti uskotaan, että alkoholin käyttö vähentää merkittävästi häiriön oireita tai jopa poistaa ne kokonaan.

Alkoholi raskauden aikana

Usein kuulet odottavilta äideiltä: "Juon alkoholia raskauden aikana - ja mikä siinä vikaa?" Monille näyttää siltä, ​​että lasillinen hyvää viiniä tai pullo vähäalkoholista juomaa ei vaikuta millään tavalla lapsen tilaan kohdunsisäisen kehityksen aikana.

Autistit: keitä he ovat ja voidaanko autismi parantaa - yksityiskohtaiset vastaukset kaikkiin kysymyksiin

Viime aikoina on yhä useammin kuultava sellaisesta mielenterveyden häiriöstä kuin autismi. Yhteiskunta lopulta lopetti silmiensä sulkemisen tähän ilmiöön ja ojensi auttamattomia ihmisiä.