Migreeni

Neuralgian oireet, syyt ja hoito

Neuralgia on perifeeristen hermojen vaurio, johon liittyy voimakas kipu-oireyhtymä. Patologinen prosessi voidaan lokalisoida missä tahansa kehon osassa. Tauti ilmenee yhtäkkiä akuutilla paroksismaalisella kivulla.

Astenian, astenisen neuroottisen oireyhtymän hoito

Voimattomuuden hoitoa ei voida pitää yksinkertaisena prosessina. Ilmeisestä yksinkertaisuudesta huolimatta tämä hermoston häiriö aiheuttaa usein erittäin vakavia komplikaatioita.

Psykogeeni ja somatogeny

VN Myasishchev ym. "Yleisen ja lääketieteellisen psykologian perusteet"
Kustantamo "Medicine", L., 1968.
OCR Detskiysad.Ru
Kirja on annettu joillakin lyhenteillä.Somaattisen eli ruumiillisen ja henkisen suhde ei ole vain yksi tärkeimmistä filosofisista kysymyksistä, vaan myös tärkeä psykologian ja lääketieteen ongelma..

Colme: käyttöohjeet

Sävellysvaikuttava aine: syanamidi;Yksi tippa sisältää 3 mg syanamidia1 ml tippoja sisältää 60 mg syanamidiaapuaineet: jääetikkahapposorbiinihappo, natriumasetaatti, injektionesteisiin käytettävä vesi.

Nuorten riippuvuutta aiheuttavan käyttäytymisen ongelma

Riippuvuus alkaa kehittyä maailmanlaajuisesti. Se ilmenee käyttäytymisnormien poikkeamina. Riippuvuuskäyttäytyminen on tapa, joka voi tuhota ihmiskehon.

Kuinka toipua alkoholista?

Hyvät juomat, jotka sisältävät etanolia, eivät vahingoita ihmiskehoa, jos niitä käytetään pieninä annoksina. Kohtuullinen alkoholi - sydän- ja verisuonijärjestelmän ehkäisy, pienentämällä sepelvaltimotaudin riskiä.

Hoito kotona alkoholin vieroitusoireiden varalta

Vieroitusoireiden lievittäminen antaa alkoholistille mahdollisuuden päästä ulos bingosta suhteellisen kivuttomasti mahdollisimman lyhyessä ajassa. On äärimmäisen vaikeaa tehdä tämä yksin, kotona, koska alkoholismin vieroitusoireyhtymä ei ole paljon erilainen kuin vieroitusoireet, joita huumeriippuvainen havaitsee huumeista luopumisen jälkeen.

Voidaanko epilepsia parantaa pysyvästi??

Epilepsia on ollut sairaus jo pitkään. Kreikan kielestä käännettynä taudin nimi kuulostaa "ymmärrän". Se on sairaus, joka vaikuttaa aivoihin kokonaan tai osittain.

Hengenahdistus osteokondroosin kanssa

Tilastojen mukaan nykyään osteokondroosin oireita havaitaan jokaisella toisella yli 20-vuotiaalla henkilöllä, mikä liittyy elämäntavan ja ravitsemuksen erityispiirteisiin.

Autismin merkit lapsessa, syyt, korjausmenetelmät

Autismi on kauhistuttava diagnoosi jokaiselle vanhemmalle sen jälkeen, kun hän on puhunut lastenpsykiatrin kanssa. Autististen häiriöiden ongelmaa on tutkittu hyvin kauan, mutta se on edelleen yksi psyyken salaperäisimmistä patologioista.